onsdag 3 december 2008

Underbart


Hmmmmm.....

Vill bara säga att livet är ju underbart....

Ifall att nån undrar....

Snön vräkte ner imorse,alldeles underbart.....

Fast nu har det regnat bort,men det kommer väl mer hoppas jag*S*....

Sen har jag ju minsann fått jobb......

Heltid,med alla chanser i universum att göra nåt bra*S*...

Får planera mina dagar själv.....

Får fortsätta att baka....

Får jobba självständigt å får ett eget kontor*S*......

Så underbart att vara jag....

Å om ryggen tänker bråka så struntar jag i den......

Så som jag sagt,livet är underbart....

Kramisar på er därute.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS! Jag ringer dig imorgon.
kram

Resa med Herbert sa...

Hej!

Grattis till jobbet, lyckliga du. Jag söker med ljus och lykta, men det är ingen som nappar på kroken och vill anställa mej.

Jasså du kommer från Göteborg du, som du kanske har förstått så bor jag åter i Göteborg efter det att jag har bott i Spanien.

Hur menar du när du skriver att du inte gillar vad Göteborg har blivit?

För mej är Göteborg den bästa staden i världen, av dom jag har besökt alltså, dom som jag inte har varit i kan jag ju inte bedömma.

Min yngste son har oxå flyttat till Umeå och han trivs som fisken i vattnet.

Ha det gott.

Kram Irene