söndag 7 december 2008

Tänk

(sambons grymt goda pizza)
Även idag är dagen bra*S*......

Om man bortser från att vi inte fick loss startmotorn från Doris*S*....

Eller rättare sagt så fick vi inte ut den ur motorrummet....

Men hon var vacker där hon stod vår lilla pärla.....

Sen fick man ju lite "skit" på händerna så det syns att man gjort nåt*S*.....

Annars så har helgen varit lugn å skön,bara vädret som är trisst....

Var på julmarknad på Gamlia i går å där fick jag köpt mig en burk sill......

Å jag har bestämt mig för å vattengympa imorron,annars får jag skämmas*S*...

kramisar på er sötisar....

1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Läste att Du fått ett jobb ville bara komma inom och gratulera till jobbet.
Själv söker jag jobb med ljus och lyckta men i dagens Göteborg där alla är uppsagda från Volvo PV och alla övriga så blir det bara svårare och svårare för mig att få ett jobb.
Ha de fint och njut av livet. KRAMIS...