söndag 28 december 2008

Åhhhhhh



Kom tillbaks min vän,jag vill ha mera klappar*S*.....





Gårdagens goda middag,dubbellax med duschess på tortilla å sallad.....




En vacker snövit lilja ........

Jag blir så less...



Jag hade vissa förhoppningar om en VIT vinter här.....



Men nu står jag här med en massa is igen......



Tur att jag fick snö på julafton iallafall......



Vi var till kyrkogården å tände ljus för våra nära å kära som vi har haft som vana att göra....



Så då lekte jag snöplog.......



Men nu får man väl hacka sig fram om man skall dit.....



Usch*S*....



Tror att jag kanske e ledig imorron......



Men jag får gå upp å ringa å sen om gud e god så får jag sova lite till.....



Kramisar från island*S*....

1 kommentar:

Smulan sa...

Ja du! Det är ju så att ni valde FEL stad!
Vi har jätte mycket snö hehehheeh lite överdrift men snö finns det så det räcker.
Ha en härlig dag
smulis