torsdag 27 november 2008

Glögg


Idag har jag gjort glögg....

Helt själv.....

Lätt som en plätt*S*

Skulle ta blodprover idag för jag skall till reumatologen(?)....

Hela 5 ställen fick dom sticka mig innan jag var klar*S*...

Tur man inte har ont av nålstick......

Trevliga sköterskor är det åxå*S*....

Å som jag så ofta får höra.....

Så där skall det inte bli,konstigt,oj då.....osv....

Det blir lixom vakuum i venerna*S*.....

Mkt skumt,men ganska kul......

Sen har jag bara bakat,spritsat å äggostat mig idag....

Kramisar på er sötisar...

1 kommentar:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Du verkar att ha fullt upp, jag ser att du har gjort äggost.

Om du tittar in till mej kan du se mitt recept på Bohuslänsk äggost i både ord och bild. Jag bjuder oxå på Bohuslänsk brynost.

Välkommen in till mej

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

Kram Irene