tisdag 21 oktober 2008

Tid


Så här såg tiden ut i Skara.......

7 kommentarer:

Anonym sa...

M mmm det tar sin tid att blogga...man ska liksom vara kreativ och komma på något kul...jag tycker du visar upp en härligt blå himmel här..

Husbilen Credo sa...

Fin bild. Tror klockan visar på tio över tolv.
Ha en fin tisdag!

Anonym sa...

Klockor.. vad vore livet, tiden utan klockor.. Det fanns en tid, då jag inte bar armbandsklocka .. tycker den rusade på alldeles för fort.
Din klocka var vacker där mot himlen:-)

Cattis sa...

mäktigt högt upp tiden satt :-)

Wickans värld sa...

Det var en vacker bild!
Idag har jag spenderat min tid i stan...(kom nyss hem...det enda jag shoppat är till maken!!)

Pia sa...

Vacker bild! Nutid kan man säga, eller??
må gott!

Anonym sa...

En sådan fin bild. Hoppas det var trevlig i Skara!