tisdag 14 oktober 2008

privat??

Här är mitt bidrag.....en inblick hos pippin,ganska privat??




7 kommentarer:

Wickans värld sa...

Samma tanke! Skulle just gå in till dig o då hade du varit hos mig!!
En sån söt bild!! När jag bara visade mig ute i somras på den sida huset där svalorna byggt bo, blev de som galna på mig!! Flög supernära o sen skrek som bara den rätt in i örat på mig! Dom tyckte nog jag inkräktade på deras privata!! (fast det var dom som inkräkatade hos mig!!)

Annars allt väl?

Anonym sa...

Högst privat hos pippin

Anonym sa...

hej ume!
Fyndigt av dej!

Anonym sa...

Bra tolkning!

Kram
/Johanna

Anonym sa...

Bra tolkning!

Kram
/Johanna

Husbilen Credo sa...

En bra tolkning av temat privat.

Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fin onsdag!

hem ljuva hem- helena sa...

Kul att du hittat till mina recept! Och coolt att du är kock också. Kan tänka mig att det skulle vara super med avocadotärningar i potatissalladen. Har ju ofta det i andra sallder, och det förhöjer alltid smaken. "Tjuva" gärna på du av mina kakrecept. Det är det som är meningen!
Kram Helena.