tisdag 28 oktober 2008

Mitt gråa


Ett mysigt grånat litet hus.....

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Såg riktigt mysigt ut det där huset.

Erica sa...

Fin bild :) Jag gillar gamla motiv :)
Ha en fortsatt bra dag!

Anonym sa...

Viket vackert timmerhus.. älskar ju de där gamla husen.. ja allt som tillhör vår historia av bruksföremål och annat man kan se på olika naturresor genom livet:-)
Fint foto.
Tjingeling

Frukostflingan sa...

Den gråa patinan på gamla hus är otroligt vacker. Och det skimrar så underbart i solsken!

Anonym sa...

De är fina de där timmerhusen!
Synd bara att det finns så få kvar, att de bara får förfalla.
Har ett kort på min blogg på ett vattenhus som min gammelmorfar hade.
Fint foto =)Tjing

Anonym sa...

Jättevackert hus.Vacker bild!

Anonym sa...

sv: nej nej, jag är lika tjock som alltid, men man lär sig knep för att det inte ska synas ;P haha.

åh vilken gulligt hus. ser lite ut som huset i dunderklumpen ;)

Anonym sa...

Sånt härligt gammalt hus