fredag 9 november 2007


*S* vilken jäkla skitmatch.....

Så går det när man får för sig att ha en trevlig hockykväll....

Men nu hade jag ju trevligt ändå.....

Kollade lite på skuldfällan(?).....

Man kan ju inte annat än att bli lite impad hur folk ställer till det för sig....

Tänker dom inte alls??....

Om man har barn tänker man inte på dom då???....

Har man inga pengar så kan man väl inte handla???...

Eller???....

Hoppas det går bra just för ungarnas skull....

Men jag fattar inte varför dom för en massa saker...typ resor,badrum och div belöningar...

Räcker det inte att dom får hjälp med skuldsanering??

Dom kan ge mig en resa utan att sanera min ekonomi så e jag nöjd...

Kramisar på er....

1 kommentar:

Lou sa...

Hej där kära UME-vän:)
Nä inge körkort, men ska fixa detta nu...måste ha ett då jag ska bli målare;)
Har kikat in på din Expressen-blogg å testat lite kakrecept, måste bara säga att din Kanelkaka blir ett allvarligt hot mot min fina form, he he...
Varma kramar i massor
Lo