tisdag 13 november 2007

Det är vitt.....


Åter en dag som jag inte gjort ett skapandes dyft......

Imorron skall jag till F-K och prata så då får vi se hur det blir.....

Nu hoppas jag ju att det skall bli som jag vill för en gångs skull*S*....

Det känns som om det var ett tag sen nu.....

Idag gjorde jag min allra första tjockpannkaka.....

Jag har ju aldrig gillat det,men sorry mamma det e nog bara så att din inte var god*S*...

Min var ju däremot grymt god*S*....

Men jag hade ju ingen lingonsylt hemma och det saknade jag*S*

Nu skall jag hoppa isäng*S*.....

Det e ju lite kul när man har vattensäng....

Kramiga kramar från ett ganska vitt Umeå

1 kommentar:

Lou sa...

Hej, kära umetant!!!
Å du och jag delar verkligen ett stort intresse, MAT å BAK;)
Idag har jag förutom att kurera onda magen, bakat underbara piroger, faktist första gången, men de vart toppengoda!
Å för att inte tala om den göra goda chokladkakan jag gjorde igår, he he...å nu skryter jag:/
Må bäst
Kramizzar från ett grönt gbg:)
Lo