måndag 26 november 2007

Nu e jag på gång igen*S*


Nu börjar livet kännas lite bättre igen*S*


Jösses vilka svackor det blir,frågan är väl varför??


Nu är det vitt och riktigt vintervackert här.


Snön ligger sådär härligt tjock på träden...å allt bara blir tyst.


Har äntligen kommit mig iväg på vattengympan igen...och det var mkt bättre tempo i denna gruppen men lite mer vill jag ju jobba*S*


Men det är ändå grymt skönt efter ett pass...förutom att man håller på å frysa ihjäl när man går upp från det härligt varma(33grader) vattnet.


Nu skall jag köra ett tränings pass så e det dax att köra igång med middag och div.


Kramisar...

2 kommentarer:

Husbilen Credo sa...

HEJ!
Tack för kommentaren på min blogg.
Tant du är väl ingen tant du är ju ungdom i jämförelse med mig.
Stilla undran skriver du på expressen oxå. Ha en underbar dag Kramar Lifetime

Husbilen Credo sa...

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg. Förstår inte varför du kallar dig "tant" du är ju rena ungdommen i jämförelse med mig.Ha nu en underbar dag Kram Lifetime