tisdag 6 november 2007

Bara vara jag


Idag är jag lite mindre ilsken*S*....

Fast bara lite....

Har varit på rehab å talat både med läkare och arbetsterapeut(?)....

Kritik är ju inget dom vurmar för....

Men det går bra att kritisera andra???

Men jag kommer aldrig mjäka ner mig.....

Jag är inte svag som person,inte heller har jag haft en dålig barndom som tydligen är brukligt när man skall gå här!!!!

Jag tycker att det är svårt att tänka mig in i hur det är att vara stressad.....

Jag tycker det är svårt att föreställa mig att ha dålig självkänsla.....

Jag vill INTE bjuda in smärtan som en obehaglig kompis(?)....

Jag bjuder inte in någon jag inte vill ha här.....

ALDRIG.......

Jag vill vara JAG.....

Jag har varit jag i 40 år och det har liksom bara varit så.....

Å nu skall man tänka om helt????

Vi får se hur det går......

Ha en sköööön dag....

Inga kommentarer: