måndag 6 april 2009

Påskbakelse



(så här vårligt har vi det*S*)

Hmmm...


Här händer massvis,bara att jag inte haft ork att skriva*S*....


Jag har varit förkyld....


Jag (vi) har byggt en hallhylla...


Jag (vi) har gjort iordning i klädkammaren....


Tja det känndes som om det var mer saker jag gjort*S*


Fast jag har ju jobbat åxå....


Idag har jag gjort lite påskbakelser å tårtor...


Snön har vräkt ner i helgen ;=(....


Ett tag såg det ut som om våren var på väg,men den försvann*S*...


Till göteborg tror jag den stack...


Så till Påsk åker jag å kollar om den är kvar.....


Kramisar där ute....

2 kommentarer:

Smulan sa...

Oj då vad ni har leggat i!
Ska du till Götet *avis*
Ska till Stockholm snart på kurs, får känna lite vår då kanske.
Ja det skulle var kul att få prova på att åka på lilla cykeln.
Hälsa gubben kram på dig (er).

Smulan sa...

Har ni haft en bra Påsk?
Vi har haft det bra här, fint väder och god mat.