söndag 19 april 2009

Lite sent bara






Uj uj...



Nu har jag ju inte skrivit igen*S*.....



Men jag var i Götet i Påsk...



Strålande sol och 15-20 grader varmt...



När vi körde ner så hade vi snöstorm till sundsvall...



Sen var det dimma tills gävle ungefär*S*....



Inget kul men det gick .....



Sen bara umgicks vi med käre sonen å underbara Diesel...



Denna helgen fick vi fixat våra dörrlister i hallen*S*...



Äntligen får man väl säga då det tagit oss ca 5 år ens å komma på hur vi vill ha det....



Men nu är det gjort å nöjda blev vi....



Haft lite ont i lederna sista tiden åxå...



Hoppas det är tillfälligt,har ingen lust att ha ont...



Nu skall jag hoppa i duschen.....



Ha en underbar stockholmsvecka lilla du*S*



Kramisar...

1 kommentar:

Smulan sa...

Va fint det blev :-)!
Jo, det blir nog bra i fjollträsk heheheheh men jag kommer sakna min älsklingar. Du får krya på dig ....bli med barn så ska du se att du mår bättre HAHAHAHAHa.
Jag ska bli moster förresten ;-)

Kram på er