tisdag 24 mars 2009

Fnitterhålan



Får väl säga som jag brukar...


Det är gött å vara jag*S*...


I helgen så var det strålande sol och snön gnistrade...


Jag å Käre sambon tog ryggan å packade ner lite fika å åkte iväg....


Promenerade en sväng å kom till en sjö så vi satte oss på en bänk...


Fotade lite och sen fram med fikan....


Trodde jag ja*S*...


En termos vatten,lite mjölk å en gaffel*S*...


Försök fika på det.....


Lite fnitter och många foton och sen hem å hämta obojen,skorpor å bananer.....


Sen åkte vi till Umeälvens vackra promenadställen....


Å drack choklad*S*....


Sånt händer oss mest jämt*S*....


Idag frissade jag till Käre sambon igen*S*...


Och nu gör vi inte om detta*S*...


Minsann om det inte bidde en kal fläck igen.....


Jaja det växer väl ut*S*.....


Kanske.....


Kramisar från fnitterhålan Umeå


2 kommentarer:

Smulan sa...

Vad härlig!
Så det blev O´boy till slut.
Vi har fint och snö men inat vad det 20 minus.
Hälsa så gött
kram

Smulan sa...

Hallå! Händer inte så mycket hos dig???
Kram på dig ;-)