torsdag 5 mars 2009

finfin karpaltunnel har jag*S*


Så ännu en kdag med läkare*S*....

Tog en cortisonspruta i vänster axel så nu hoppas jag att den ger med sig....

En stor nål,stor spruta å ingen bedövning(tar ju inte på mig) alldeles i axelkulsfästet....

Börjar ju känna igen personalen nu ; )...

Sen var jag på Neuvro nåt och kollade leder och nerver...

Skulle kolla karpaltunneln på högerhanden

Lite el har man ju inte dött av förut*S*....

Men när dom stack in nålar,med el i alla köttiga delar av handen......

Då var jag satan så glad att jag bara skulle kolla ena handen*S*...

Tror inte att jag kommer att göra det igen.....

Kanske jag hellre gör ett kirurgiskt ingrepp då.....

Annars slaskar det här å det är ju lite synd då det är sportlov....

Massa folk på stan va det åxå...

Var en snabbis på arbetsförmedlingen för att skriva på ett papper....

Å det var bara jag där*S*......var e alla??

Nä en stor kram på er så ska jag vila lite för ikväll e det HOCKY

Inga kommentarer: