torsdag 6 november 2008

Underbar dag



Åhhhhh en sån dag




Solen skiner....


Några lagoma minusgrader ute......


Haft besök på jobbet från arbetsförmedlingen.....


Skall få några hjälpmedel å testa......


Tänk att jag fått så mycket hjälp......


Från både A-F å F-K......


Sen har jag roat mig med å baka resten av dagen....


Ikväll är det hocky på T-V.....


Sen har jag VUNNIT hockybiljetter...


Både tills imorron å på fredag......


Jag säger bara....


En sån dag.....


Kramisar



1 kommentar:

Husbilen Credo sa...

Har nu suttit och läst igenom din blogg ordentligt himelskt vad mycket gott och onyttigt MUMS!!

Kolla in på min mat blogg om det är något som passar. Är länkad samman med något som heter matbloggarna och även där kan finnas något för dig vem vet.
Ha en fin tisdag!