söndag 3 februari 2008

Min fina baddräkt;))




Hmmmm...att våga eller inte våga det är frågan;)...




Om jag vågar ha min nya baddräkt imorron eller inte*S*...




Jag packar ner den iallafall så får vi se hur djärv jag känner mig....




Kommer att ha en heldag på NUS imorgon....




Först vattengympan...jippi...




Sen är det återträff med smärtrehab resten av dagen....




Skall bli kul å träffa de andra tjejerna...




Hoppas det har gått bättre för dem än för mig med tänket....




Jag har ju inte fått till det alls.....mer än kroppstänket då...




Idag skall vi börja fixa med dynorna till lilla Doris.....




Älskade sambon syr å jag klipper....




Hoppas det blir bra nu...riktigt jättebra*S*....




Kramisar från lite kalla umeå



1 kommentar:

Smulan sa...

heheheh snygg baddräkt. Tycker jag känner igen kuden :-))
Men varför sätter du på kuden en baddräkt??? Varför i sätta på den på din älskade sambo HAHAHAHA något kul kan vi få ha eller miss unna du oss det??? Hoppas det går bra imorgon för dig.
Kram, pössaar från barnen