fredag 1 februari 2008

badat idag


Hejskutteri.......


Idag har jag vattentränat;)...


Skönt att komma sig iväg....


Vädret är katastrof här*S*....


Saknar göteborgs vintrarna nu....


Här snöar det SLASK.....från alla håll*S*...


Köpte en ny baddräkt igår,en karamellröd....


Men den tordes jag inte ha på mig idag....


Tar nog det när det bara är damer*S*.....


Men den kostade bara 50 kronor...


Å den e likadan som den jag har fast den är svart....


Skall kolla hocky på tv ikväll....


Å äta tacos*S*...


Jag satsar på 3 -1 till löven...


Massa goa kramar från slasktratten...

1 kommentar:

Smulan sa...

Åååå vill se din nya baddräkt ....PÅ heheheheh skoja med dig.
Skulle sitta fint med ett varmt bad idag har så ont i kroppen.
Mumsmums tacos åt vi i går såååå gött.
kramelikram