måndag 11 februari 2008

Ingen kul dag


Idag är livet inte alls skönt;)....


Har varit å vattentränat.....


Och det bara gjorde ont,hela tiden*S*...


Jag har haft problem ett tag nu utan några pauser så det tär lite.....


Tänkte att det skulle vara skönt med träningen idag ....


Men nope....


Här är så fin blankis nu*S*....


Vill man så e det bara å dra på sig skrillor å åka....


Kanske man kan lura ut sambon sen*S*....


Jag har ju inga skrillor....


Nu skall jag lägga mig igen;)...


Kan inte sitte längre än såhär*S*...


Kramisar...

2 kommentarer:

Smulan sa...

Jag tycker synd om dig, hoppas du får en sådan bra period du hade i somras.
Ser gött ut det på bilden ...hmm men sånt ska man inte ha iallafall inte jag.
Kramis på dig

Husbilen Credo sa...

Jobbigt när verken inte vill ge med sig ... själv har jag en fot som krånglar och periodvis kan jag inte gå utan hoppar runt på kryckor ... ha en fin kväll/ kramen ...