fredag 12 oktober 2007


Återigen en härlig dag*S*
Gick upp vid sex å höll banne mig på å missa bussen....
Händer ALDRIG mig...
Någonsin*S*
Jag är den som står där först av alla å fryser
Varje gång*S*
Men jag hann
Sen hade jag minsann tappat bort mitt hänglås*S*
Händer heller aldrig mig....
Men det löste sig ändå
Skönt vatten pass,men då knixade jag till ryggen*S*
Jaja trots allt en skön dag....
Hem å skuttade i bubbelbadet å nu väntar jag bara på att nästa grej skall hända*S*
Det luktar faktiskt ILLA av rökare*S* trodde jag aldrig att jag skulle tycka men jösses

2 kommentarer:

Lou sa...

Ha ha ja nu fatta den tröge vad du menade;) Hur korkad får man bli, he he..
Hoppas det funkar nu då...
Kramizzar i massor/Lo

Lou sa...

Å glömde ju...kul du hittat till Blogger;0),, Så fint med alla härliga bilder:)
Kramizzz/Lo