tisdag 16 oktober 2007

Sicken dag


Satan så ont jag har i ryggen nu*S*

Har provocerat fram massa olika rörelser i eftermiddag....

Inget skönt alls.

Trist är att det bara är jag med ryggsmärta ...igen.

Var e alla andra diskbråckare????

Jag ville ju få tips och lösningar på andras sätt.....

Nu skall jag lära mig mitt nya tänk*S*

Skulle börja med å gå på en halv hocky match????

Tror jag får ta ett annat sätt att lära mig på!!

Men jag skall på hocky i kväll,å jag har som målsättning att se hela matchen.

Kramisar från ett ömt å ledbrutet Umeå

2 kommentarer:

Lou sa...

Vännen, lider verkligen med dig:(
Ryggont e inge kul, min bäste vän ligger hemma i värsta ryggskott...å han e grön i ansiktet av smärta...aj aj...
Tänk du då, din stackare som alltid måste plågas av ryggont:((
Men hoppas den ger upp någon gång, ryggen din...å Hockey har du ju att se fram emot:))
Ta väl hAND OM DIG
kRAMAR/lO

Elisabeth sa...

*S* man vänjer sig....lite granna*S*
kram