tisdag 30 oktober 2007

Å hur man kan krångla.....


En underlig dag har det varit*S*

Om det verkar som om jag har stavproblem så är det tangentbortdet*S*

Vissa bokstäver fastnar inte....

Nu har jag bytt batterier men det funkar inte.

Men dagen på rehab har varit ok...

Vi har dansat*S*och haft oss.....

Innan fick jag skällt lite på sjukgymnasten*S*

Nu står vi på samma plats iallafall....så jag vet vad som väntas av mig.

Vad jag trodde var ju att vi kanske skulle få lite hum om hur det skall gå till....

Men så är det inte....vi skall räkna ut det själv!!!

Nu har jag fått låna ett par gångstavar och sittdynor som jag skall prova.

Så nu skall jag ta lite paj.

Kram å adjöken.....


1 kommentar:

Lou sa...

Hej vännen...
Hoppas allt e bra uppe i norr, här e allt som det ska:)
E nu i gång med bloggande å Internet igen, hade virus på burken, inge kul:(( Men det problemet e nu löst:)
Varma kramar
Lo