tisdag 30 juni 2009

Värmebölja

(Min lilla skatunge som hamnat på altanen,fick vatten å fågelfrö å sen var han borta)

(En mås som fick lite macka av mig*S*)

Jäklar så varmt det är....


Riktig sommar kan man säga....


Var på stan en snabbis efter doktors besöket å det var ganska sköna brisar....


Köpte mig ett par finbyxor för jag skall på fest....


Om två veckor*S*....


Gäller å vara ute i god tid...


Hos läkaren var det så där....


Underlig gubbe,fattde inte mycket av vad han pratade om...


Men skall testa med cellgift i sprut form....


Som jag skall ta själv*S*...


Uäck......


Skall träna hos sköterskan först....


Annars har jag jobbat idag,i 100 gradigt varmt kök....


Men ganska kul å ha folk å prata med.....


En fråga här....


Om man skulle fylla 40 så skulle man vilja ha en ?????


Kramisar där ute....

1 kommentar:

Smulan sa...

Huva ska du blir sprutis!
Hoppas det funka i alla fall.

Men vad önskar du dig mer än strumpor då????