söndag 21 juni 2009

Soltok


Satan i gatan vad jag kan sola*S*....

Måttlighet e ju tydligen inte mitt mellannamn....

Kanske Kräftan skulle passa bättre nu....

Tur man inte e oxe eller nåt annat trisst...

Jag,gubben å käre DieselDoris har flängt runt lite i helgen...

Massa stränder var vi på å idag fick vi sol,massvis av sol....

Så då måste man ju bara ligga å toksola*S*....

Så nu ser jag ut som Kenny Jönsson....

Ätit en massa god mat i helgen har vi gjort...

Varit på marknad i Bureå...

Köpte bara 2 böcker....

Har mått så förbannat illa helgen,måste kolla med medicinering här nu...

Skall öka dosen imorron så då lär jag väl kola vippen....

Har en massa på jobbet i veckan åxå så jag hinner ju inte med att må illa....

Startar dagen imorron med å baka biskver...

Igen*S*...

Sen kommer jag ju självklart på din fest....

Kramisar från redface

Inga kommentarer: