fredag 22 maj 2009

Tårtor



Nu får jag skärpa mig...


Fast jag har haft väldigt mycket att göra ett tag nu...


Väldigt mycket bakande på jobbet har det varit...


Tror jag har gjort typ 20 tårtor denna vecka....


Plus all annan bakning*S*


Sen ha r vi varit ute med jobbet åxå...


Å skall ut på tisdag igen.....


Jobbigt*S*


Näää...mest bara kul...


Fast mitt nya tvspel gick ju sönder....


Men dom hämtade det vid dörren å kommer att lämna det där sen....


Å allt går på garantin.....


Käre sonen kom hem idag,allt hade bara varit bra....


Sicket äventyr för 2 killar i den åldern att få göra en sån tripp....


ParisBogota,Aruba,Curaco,Amsterdam........typ


Kramisar på er i cyberrymden....

2 kommentarer:

Smulan sa...

Blir det inte värre dra vi iväg imorgon så får vi ta det som det kommer.
Kram från oss

Smulan sa...

Hallå där borta!
Det händer inte mycket här du!
Har du fastnat i tvspels världen totalt???

Kram från mig :-)