tisdag 12 maj 2009

Kvitter


Ja vad skall man säga*S*.....

Jag har köpt ett tvspel så nu har det inte blitt mycket skriva här inte....

Men livet e toppen fortfarande...

bara att nu e jag en jäkel på giutarr hero åxå....

Fast bara på lätta nivån....

Fast den har jag varvat......

Annars har jag ju åkt lite hoj å det är ju kul åxå.....

Sen jobbar jag ju ganska mycket nu för tiden.....

Bakar tårtor mest hela tiden,ganska skojsigt det med.....

Sen har ju älskade sonen åkt till Colombia för att jobba.....

Verkar vara underbart,nedrans avis är jag.....

Solen skiner å fåglarna kvittrar så livet kanske inte blir bättre än så här????
Ja just det ja....jag har ju klippt mig kort åxå....
Så där lite "busigt"

Kramiar

1 kommentar:

smulan sa...

OJ! hejsan hoppsan, vad det händer grejer hos dig....va kul!

Kram