tisdag 30 september 2008

vild

(Vild) Och vacker e denna varg som jag fick fotat i sommras...

9 kommentarer:

Kerstin sa...

Men så kul att få se en varg i frihet och att hinna ta ett foto är ju verkligen en bonus. :)
Ha en fin dag.

Anonym sa...

Oh du, en sådan där på bild hade varit kul:-) Här nere är de inte så vanliga precis. Vild o vacker..

Anonym sa...

Det var väl det vildaste jag sett idag...inte dåligt att lyckas få den på bild...nice nice

En liten AnCa sa...

Vad fin den var! Blev du inte rädd att ha den så nära inpå dig???

Wickans värld sa...

Inte såg ni väl den här "hemma"?
Häftigt att ha sett en vild varg så nära inpå!

Anonym sa...

Nu blev jag allt lite avis.... jag vill också få se en vild varg! :o

Husbilen Credo sa...

Wow! va maffigt och få se en varg utefter vägen.

Tack för titten och kommentaren hos mig.
Ha en fin onsdag!

Anonym sa...

Brädad men det är bara skiten inte björnen.Just nu vill inte jag ha dem på tomten dem ska bajsa i skogen ;-)

Anonym sa...

Häftigt, inte alla som får se än varg på annat ställe än på djurparken :)