torsdag 4 september 2008

Bara inne lite


(fick jag av käre sambon,bara så där )

Åhhhh----det är då kul å jobba*S*....


Tänk om alla tyckte det var lika kul som jag tycker*S*.....


Det är så skönt att bara få göra saker som man är bra på*S*....


Utan att tänka dessutom.....


Jag bakar ju en hel del,vilket gör mig lite poppis då vi får en massa kanter att äta jämt*S*...


Sen får jag göra alla tårtor och desserter*S*


Mumsigt som attans....


Lite kassatjänst har det åxå blivit å det passar mig bara bra....


Då får man ju tjöta lite åxå....


Tänk att nästa alla gillar göteborska???----


Kramisar så länge....


4 kommentarer:

Smulan sa...

Så du har blivit en stor konditor.
Visst är det skönt att jobba :-)

Husbilen Credo sa...

Så Du har börjat jobba va kul. Förstår att det är något med konditorivaror eftersom Du gör tårtor. Då får man andra ideer än att blogga.
Tack för titten och kommentaren hos mig.
Ha de gôtt! Kram ...

Husbilen Credo sa...

Glömde ju säga att det var ett snyggt halsband.

Smulan sa...

Antar du den lättare utmaningen på min blogg?

Kram