torsdag 15 maj 2008

Hääääärligt

Vad är detta för Pippi??

Så underbart att vara med på banan igen*S*...

Träffade den siste anställde igår(hon har haft semester)....

Och hon har ju haft samma som jag ,diskbråck...samma kota å allt*S*....

Och har utbildat sig till kock:)....

Så nu jäklar finns det hopp*S*...

Äntligen har man någon som man kan ha som "förebild".....

Mer se hur de har gjort för att komma vidare osv.....

Funkar jättebra med arbetsträningen åxå....

Kanske lite av KBT har fastnat ändå???....

Men jag har märkt att maxgränsen är just nu 4 timmarså vi får se vart det leder......

Så nu skall jag snart svinga mig på min vilde cykel å dra till jobbet....

Tjoho vad det känns skönt att säga .....jobbet*S*...

Kramisar på er därute i cyberrymden....


1 kommentar:

Wickans värld sa...

Så bra att det är ok med din arbetsträning!! Fågeln?? Jag har då absolut ingen aning, har noll koll på fåglar! Nu ljög jag... har lärt mig hela två nya i vinter, har haft massor med fåglar här vid fågelbordet! Idag var det domherrar som smaskade i sig resterna från vintern (dom känner jag igen!)
Ha en härlig lördag!