söndag 11 maj 2008

arbetstränat




Satan så skönt det är att vara trött för att man gjort något*S*




Arbetstränat hela veckan å det har väl gott hyffsat....




Skall väl komma igång med konferanser senare*S*...




Som konferansvärdinna....




Jobbat i köket hela denna veckan....å det e ju kul ...men tungt....




Lagat mat till ett bröllop på 100 pers.....förätt å varmrätt....




Sen har jag förberett dagens hela veckan.....




Lagat mat till olika cateringgrejjer åxå*S*...




Så nu luktar jag skunk igen.....




Lyckades åxå skära mig i ett finger*S* händer inte ofta här inte...




Så nu skall jag upp å bada till morran och sen kör vi på igen*S*




Idag har käre sambon å jag fixat med tanken på husbilen....




Tvättat ur den och så....




Får se om det är det som gjort att hon va lite seg förra året*S*..




Kramisar från ett trött men glatt Umeå

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj, det låter inte som något lämpligt jobb om man har ryggproblem! Ta det lugnt och känn efter, Konferensvärdinna däremot, det kanske passar som handen i handsken
Lycka till!