fredag 25 januari 2008

Tråkrygg


Åhhh....livet e då roligt;)...

Startade dagen med vattengympa,gött gött....


Sen hem å baka,sjunga,bädda,tvätta,baka lite mera.....


Sen kraschade ryggen*S*...


Ibland får man skylla sig själv,men det är så gött att bara vara......


Göra vanliga saker som att städa lite.....


Men det går ju inte som det skall....fast det kunde ju vara värre...


Kunde vara gympan som hade varit dålig för ryggen....


Fast jag tror nog att jag tog ut mig lite idag,skall inte göra twiströrelser;).....

Kanske kan det vara att jag var på hocky igår....

Grymt rolig match var det å löven vann.....


Sommnade en stund på soffan.....


Å nu kollar vi på en film*S*......


Man kan säga att jag e dålig på å kolla på filmer......


Bara massa patrioter.....inget för mig*S*...


Massa gnussiga kramar från ett vitt umeå


1 kommentar:

Smulan sa...

Ett bubbelbad hade inte varit helt fel. Va trist att ryggen krasch för dig med du fick gjort lite kul iallafall. Men jag skulle inte vilja ha din rygg....stackarn
:-(. Hoppas att du repa dig fort.

Massa kramar från oss i SNÖIGA Näset.