torsdag 17 januari 2008

Hemma igen


Sådär....


Nu har vi kommit hem och kommit igång igen*S*...


Jag har väl inte gjort så mycket,men ändå.....


Underbart att umgås med lille sonen....


Och hans roliga hund,som blev lite tokförtjust i mig(allergisk)....


Underbart att se sin gamla hemstad igen,fast jag kan säga att det känns inte hemma nu....


Så fruktansvärt nerskitat och bara massa gap överallt*S*.....


Trisst tycker jag att det är som antagligen är uppvuxen när göteborg var som bäst....


Alla varv fanns kvar,ekonomin var god och lagom mycket invandring.....


Typ tvärtom mot dagens göteborg.....


Men det var en massa poliser på stan på lördagen och det är bra

Hoppas de lyckas med sina punktinsatser även om jag tycker att dom siktar lite snett.....


Annars regnade det från alla håll å kanter .......


Kramisar från ett mkycket varmt Umeå

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj från gbg till Umeå.. ett långt steg :) var de kärleken? Är fint i Umeå.. min mamma är uppvuxen där och pappa i Luleå.
Vad mycke kul du får därifrån.. har du vart med länge i Buzzador? Kanske beror på vad man fyllt i intressen å sånt från början.. ja kanske slarvade med de. Önskar dig en skön helg.. kram