torsdag 18 augusti 2016

Bra sommar

Måste få säga att det varit en väldigt bra sommar....
Tagit TNF-hämmande sprutor i 2 månader...
1 i veckan....
Verkar funka bara bra ....
Fast just nu har jag både kortison och arava åxå...
Men jag har banne mig inte ont ;)....
Varit i stugan nästan hela sommaren...
Kim,Sandra och Vincent var här en vecka ....
Helt underbart att ha familjen hos sig när man fyller år ....
Fina presenter fick jag åxå...
1 ny kaffemaskin ....
1 ny fin samsung s7 edge....

Som jag slog sönder efter 3 dagar .....
Massa pingviner ,Självklart ;)....
Fina glasunderlägg...
Solcellstenslampor ;)....
Sen stack vi till Turkiet 1 vecka och svettatdes....
Varmare än helvetet*S*....
Som kallast 32 grader på natten!!!.....
Sen har det bara varit lungt och skönt....
Så kanske det kommer bli en bra höst ....
Kram så länge
 Min nya fina tysta kaffemaskin
Blivande Pastor kanske
                                                  
 Eller ingenjör
 Nä,nerd e nog bättre
 Precis här slog jag sönder mobilen
 Massa goa smultron får man när man fyller år 
 Äta på Pinchos får man med 
 Och köra rallybil
 Vila lite under olivgrenarna
 Bada heeeeela dagarna
 Och Dricka
 Och hålla vätskebalansen på topp
 Strandhugg

Och ljuvliga stugan

Inga kommentarer: