fredag 29 maj 2015

skräddartå operation

Nu äntligen fick jag min operation gjord.
Skulle ju gjorts för några veckor sen men det blev ju inställt. 
Haft en massa strul på jobbet med att få nån som kan jobba för mig.....och det är fortfarande strul. Men det får nån annan ta tag i ;).....
Men nu går jag med foten i en "toarulle" känns det som..
Operationen tog 2,5 timme istllet för 40 minuter...nån knöl i foten som brast.
Så istället för skruv så fick jag stift och längre tid att gå på hälen,med kryckor. Jag kommer ju att ha en hiskiligt massa semester innestående igen . Smärtan är ju inte så hemsk som jag trodde. Har ju en axel som bråkar och den gör ondare än vad foten gör nu.Men skall till otopeden nästa vecka så om gud är god kanske dom kan operera den i sommar åxå ;).
Annars händer det inte så mycket....jobbar och står i. Var ju i turkiet för ett par veckor sen och det var bara bra....varmt och skönt. 
Så hejdå så länge

Inga kommentarer: