torsdag 19 juli 2012

Skitsemester

Sicken jävla semester jag har haft*S*....
Stack iväg på lördagen och stannade vid höga kusten bron...
Ett jätte härligt ställe där längs älven...
Kunde inte sova på natten för jag hade så ont i bröstet och lite tungt att andas...
På söndagen blev det katastrof illa....
Så då åkte vi till akuten i Sundsvall.....
Å så snabbt har jag aldrig varit med om att det har gått på sjukhus*S*...
In på en akutsal och uppkopplad på alla möjliga apparater....
Sen upp på en sal och på med ekg uttrustning igen....
Sen var det täta kontroller och massa trevlig personal....
Det visade sig som tur var att det inte var hjärtat utan en kraftig inflamation i brosket på bröstbenet....
Det heter Morbus Tietze....
Sen utskriven efter div olika tester....
Så då åkte vi ner mot gävle....
Axmarks brygga....
Å där fick jag världens godaste middag.....
För jag fyllde ju år åxå*S*
Sen på tisdagen åkte vi vidare ner mot gävle men det gick inte....
Fick ligga i sängen nästan hela vägen hem....
Sen igår fick jag åka till läkaren akut igen,har inte sovit mer än kanske 2 timmar per natt*S*....
Så då fick jag en spruta i baken och tradolan....
Så nu är det många tabletter varje dag...
Men det börjar kännas lite lugnarenu iallafall....
Så nu kanske vi kan fortsätta vår semestertur snart : )....
Här är lite bilder från veckan som varit...




Inga kommentarer: