lördag 3 mars 2012

Nu är det segt....igen ; )

(det här e min skämmastårta*S*)


Det börjar bli väldigt glest mellan inläggen...



Jag har ju dels haft häcken full på jobbet ett tag.....



Sen har jag ju haft en satans massa smärta igen....



Det händer inte mycket kul då att skriva om*S*....



Fick tre sprutor med cortison i axlarna och ena lilltåleden.....



Axlarna tog ,men inte den i foten....



Men det kan ju ta några dagar säger dom....



Annars är det alldeles vansinigt vackert väder här nu.....



Några +grader och strålande sol.....



Så imorron tänkte vi packa lite fika och åka till en sjö en bit bort och bara gona oss lite....



Så nu hoppas jag ju att vädret är bra imorron ; )....



Skall åxå kolla en ny träningsanläggning brevid oss.....



Dom har bla en mindre pool där jag tror att dom kommer att ha badterapi.....



Hoppas ,hoppas ; )....



Annars inget nytt under solen....



Kramisar



1 kommentar:

Smulan sa...

Ja det går i vågor allt men hoppas det blir bättre med smärtan...kram