söndag 5 februari 2012

Kallt : )



Jädrans vad det är kallt ibland ; )....



Trisst när man vaknar och det är typ -32....



Och man skall på begravning....



Jag har ju inte vinteranpassade finkäder direkt*S*....



Å då skall dom ju ha gravsättning åxå.....



Men jag klarade ju mig....



Fast jag fick ju lite ytterligare funderingar på begravningar....



Jag fattar inte själva poängen????.....



Om man vill ta farväl så är det ju väldigt underligt sätt att göra det på....



Massa fruktansvärda psalmer....



Massa lipande,bara för att alla lipar....



Underliga kristna budskap för nån som var icke troende???.....



Varför???...



Och sen uppläsande av vilka som satt in pengar på cancerfonden???.....



Återigen varför?????



När jag dör....



Tänd ett ljus ,tänk en tanke och lev vidare....



Kram

Inga kommentarer: