onsdag 23 november 2011

jävla skit.....




Fick svar på cellprovet idag....




Och det var fortfarande förändringar ......




Så då blir det ett nytt test om tre månader...




kolposkopiundersöknng eller vad det hette....




Så då väntar vi igen då.....




Fast jag har ju gjort cellprovs tagningar regelbundet ....




Så om det är nåt så lär det ju inte ha gott så långt iallafall ; )...




Får man väl hoppas....




Ja ja det va la änna väntat.




Imorron skall jag iallafall börja jobba igen.




Kramisar

2 kommentarer:

Smulan sa...

Men det där låter inte bra. Men vad är det som förändras?
I mit blod hitta dem antikroppar men mot vad vet jag inte :-O
Men den där ost tallriken ser så god ut. Vi får ta höras någon dag.

Krya på er...kram från oss

Smulan sa...

Tack!! Mina prover har jag inte fått svar på än.
Ja hhahaha jag märkte att den lille har ingen reflexer på sig inte bra det.