fredag 24 juli 2009

Bröderna Grimm

På spaning efter Birger*S*
Mina sprutor....

Käre smabons brännmärke*S*...ser lite ut som en tatoo


Det finns dåliga filmer ...



Å sen finns det dom riktigt jävla värdelösa....



Bröderna Grimm e en sån.....



Själv e jag ju mest ganska fantastisk jag*S*....



Har jobbat som en tok hela veckan....



Skall jobba imorron åxå....



Bröllop e det då....



Gjorde laxcheesecake idag...



Skall skäras å garneras å läggas på fat med andra gobitar imorron....



Skall försöka komma ihåg å fota lite åxå...



Sen har jag haft en massa catering som jag skickat iväg idag...



Några imorgon åxå...



Å inte att förglömma lite jordgubbstårtor...



Så det är därför man skall tala om att man gifter sig...



Innan....



Men kanske nån gång att jag får göra en bröllopstårta....



Kramisar i landet....

1 kommentar:

smulan sa...

hahahahahah du kan få göra en bröllops tårta i efter skott

Kram på er