tisdag 10 februari 2009

Ännu en dag hos läkaren*S*

(Valnöts maränger med choklad)



Ett litet förtydligande bara*S*....



Det där är snön på min altan under tak.....



Självklart är det mkt mer vitt överallt.....



Idag var jag hos läkaren ....



Igen*S*...



Har ju haft on i ena knät,i leden....



Så då fick jag en jourtid idag...



Då fick dom tappa knät på vätska*S*.....



50 cl med grov nål*S*....



Tur man är härdad vad det gäller nållar vid det här laget....



Käre sambon var med å han tyckte att det var intressant....



Sen pumpade dom in cortison så nu känns det bättre....



Så om mina leder fortsätter så här så skall dom sätta in medicinering......



Här e lite bilder från mitt bakande*S*...



Kramisar på alla söta........



(Hallonmuffins med topping)

1 kommentar:

Smulan sa...

Mmmmmmm det där ser sååååå gott ut!
Men stackars dig :-( jag tror jag inte vill bli äldre får det verka som allt kommer med åren heheheheh inget illa ment KRAM på dig.
Hälsa gubben så hörs vi. Från snöiga Näset.