söndag 18 januari 2009

Hektisk vecka.




Ojoj va dålig jag har varit på att skriva här....


Men det har varit en lång vecka med smärta och massa jobb*S*....


Fruktansvärt roligt att jobba......


Och att styra sitt jobb själv lite granna.....


Fredagen var något kaotisk då det var strömmavbrott på "moders"restaurangen....


Så jag fick tillaga allt hos mig*S*....


Men med mycket vilja å stora fötter kan man gå på vatten.....


Allt löste sig men det såg ju ut som en katastrof i mitt kök.....


Var nog inte klar föräns 17.00 tror jag ;=).......


Kuuuuuul......


Annars har det varit trisstväder här.....


Från -25 till 0-gradigt.......


Å knappt nån snö......


Nu skall jag till tvättstugan go vänner....


Kramisar.....

1 kommentar:

Smulan sa...

Tackar!
Vad kul! Jag har fått mail om att gör gratis också men jag har inte kommit dit hehehehe. NU har vi fått massa snö igen.

Kram från mig :-)