onsdag 9 april 2008

Lekplats

Inte så väldans lockande att leka här nu???

14 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, det ser kallt och hårt ut.

Anonym sa...

Jodå, ganska lockande för oss i Göteborg som knappt har sett snön i år!

Fritt ur hjärtat sa...

Vi kan väl vänta en stund;)

Mia sa...

Snöfattiga som vi e skulle nog hela familjen gärna gå loss på den lekplatsen. :)

Ha en bra dag!

Malin sa...

Jo...för oss i söder så är det lockande som sagt...vi är inte bortskämda med snö precis.

Anonym sa...

Nä, jag sitter nog hellre hemma och kurar!

Boel sa...

Snötäckta vidder. Än stundar inte vårlekarna. Vi väntar vi väntar på våren. Burr. Här också hos oss.

Åsa sa...

Håller med ovanstående kommentarer från oss söder ut i landet. Kan absolut tänka mig åka kana ner för en snöklädd kulle :)

Della sa...

Det går nog att leka där ändå. fast något annat än det var tänkt.

Anonym sa...

Snön har vräkt ner hela dagen, skjuter upp dagens långpromenad en halv timme åt gången, tss...snart finns ingen återvändo
Jag syltade trattisar med rönnbär
När man får stora skördar får man försöka hitta på många recept

Ninni sa...

Men kanske med någon slags åkdon, stjärtlapp eller tefat(finns väl inte nu kanske. Om man är riktigt sugen på att vara ute förstås:)

Åsa sa...

Var är barnet i mig, har jag varit fem år har jag hoppat av glädje och velat klä på mig och gå ut och leka.

Wickans värld sa...

Vi här uppe håller nog på att vara less på all snö...tror att ungarna vill ha vår också!!

Anonym sa...

bbbrrrrr ser kallt o tråkigt ut

Gullvi