torsdag 20 mars 2008

Strålande dag

(bäste sambon bjuder på fika)

Sådär ja,nu har jag varit å lämnat blodprov igen*S*....


Fick ta bägge armarna igen då venerna "rullar"...


Det skall dom ge f*n i tycker jag;).....


Men dom e allt duktiga å jag har inte ont av det så då e det lugnt.....


Solen strålar och fåglarna kvittrar....


Snön gnistrar som om det var tävling i gnistring eller nåt*S*....


Livet känns bara bra med andra ord....


Fast jag fick en lustig avi på posten.....


Dom skulle ha varit här igår men jag va hemma så det kan dom inte varit....


Nåt paket som väger 0,6 kg och är importerat....


Frågan e ju vad är det?????


Vare sig jag eller sambon har en susning,om det nu inte e våra köksluckor*S*...


Den som lever får se...


Kramisar på er....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas ni haften en härlig helg.

Kramis Smulis